Autor: Martin Kirschner.
Má vaše společnost logo? Obchodní logo je jedním z klíčových aspektů propagace vaší společnosti, protože vám dává přidanou hodnotu k budování vaší značky. Obrázky zpracováváme 60 000 krát rychleji než slova, takže mít logo skutečně usnadní váš marketing.
Stále nejste přesvědčeni? Přečtěte si o deseti výhodách, které vám dává skvělé obchodní logo.
-
Pomáhá rozpoznat značku
Logo je první věcí, které si lidé všimnou u firmy. Říká se, že obrázek stojí za tisíc slov a pokud jde o branding, je to pravda.
Silné a nezapomenutelné logo pomůže vaší firmě uchvátit mysl lidí. To pomůže vašemu podnikání dosáhnout dlouhověkosti. Čím je vaše logo poutavější a nezapomenutelnější, tím více se od konkurence odlišujete.
-
Dělá z vás profesionála
Všechny velké a úspěšné firmy mají společné to, že mají logo. I přesto, že logo vypadá jednoduše jako název společnosti v sadě písmen a barevných schémat.
Pokud máte vlastní logo, tak můžete ovlivňovat, jak k vám zákazníci a dodavatelé přistupují.
Lidé si všeobecně myslí, že loga mají zavedené společnosti. I když vaše společnost podniká roky, tak když nemá logo, lidé si myslí, že se jedná o novou společnost.
-
Ukazuje vaši osobnost
Osobnost vaší společnosti můžete promítat prostřednictvím svého loga. Díky tomu bude vaše firma pro spotřebitele atraktivnější. Například použití jasných barev nebo jedinečného designu ukazuje inovaci a originalitu.
Logo s použitím roztomilého zvířete nebo přátelské karikatury může spotřebitele ohromit a pomůže vám vybudovat důvěru ve vaši společnost ještě dříve, než s vámi někdo začne obchodovat. To také pomáhá udržovat zákazníky, které již máte.
-
Použití při brandingu produktu
Logo je další způsob jak dostat vaši značku ven, a jak zajistit u firmy dojem spolehlivosti a dlouhověké tradice. Vaše logo umístěné na jiných produktech a zboží může zvýšit důvěryhodnost značky. Propagační produkty s logem můžete použít k podnikání za nízkou cenu.
Taška nebo pero s logem je skvělý marketing a reklama. Při každém použití se zákazníkům, či klientům zobrazí vaše logo, které jim připomene vaši firmu.
-
Budete vyčnívat
Bez ohledu na to, jak dobré jsou vaše produkty nebo služby, pokud nevyčníváte, nikdy nedosáhnete úspěchu, který si zasloužíte. Dobré logo zaujme a pomůže vám vyniknout mezi konkurencí.
Pozoruhodné logo, které vypadá dobře na vašem webu a sociálních médiích, může mít velký vliv na váš dosah. Jakmile si zajistíte zájem lidí, můžete se při uzavírání obchodů spolehnout na své vynikající produkty a služby.
-
Informuje zákazníky
Dobré logo pomůže zákazníkům okamžitě rozpoznat vaše tržní odvětví, což jasně ukazuje, čím se vaše firma zabývá. Ať už používáte abstraktní snímky nebo tradičnější design, může to potenciálním zákazníkům pomoci pochopit, jak jim můžete pomoci.
Více než pro použití abstraktních snímků a stylu v logu je namísto toho se hlavně zaměřit na barvu. Zajistěte, aby váš výběr barev odrážel obor podnikání a psychologii značky.
-
Pomáhá marketingu
Logo hraje velkou roli při propagaci vaší společnosti. Značky se zviditelňují různými způsoby zobrazováním svých log. Pokud byste například na billboardu viděli produkty nějaké společnosti, tak věděli byste, od které společnosti tyto produkty jsou bez loga?
Většinu času je prostor k propagaci produktů společnosti omezený a je třeba jej používat co nejlépe. Například banner na webu nemůže obsahovat úplný popis společnosti o etice, nebo přesvědčení o značce. Namísto toho použití loga řekne uživateli, kdo produkt vlastní a kde jej lze koupit.
-
Zvyšuje konzistenci
Zajištění pocitu uniformity je dlouhá cesta k posílení pověsti vaší značky. Studie ukázaly, že soudržnost napříč všemi mediálními platformami může zvýšit příjmy až o 23%. Důležitou součástí je logo, protože vám pomáhá vytvořit základní povědomí napříč různými formami médií.
Ujistěte se, že máte kvalitní, promyšlené logo. To bude představovat autentičnost a spolehlivost značky.
Zkuste si udělat něco klasického s nadčasovým pocitem. Díky dobře navrženému logu může i nejnovější podnikání vypadat profesionálně, důvěryhodně a spolehlivě.
-
Zvýšení online návštěvnosti
K získání solidní online návštěvnosti je snazší to dělat s výrazným logem. Bez ohledu na to, jak inovativní a kreativní je váš design webových stránek, je to vaše logo, díky kterému bude váš web odlišný od konkurence. Je to vaše logo, které z vás udělá originál.
S pouhými několika vteřinami, které lidi zaujmou, je třeba mít poutavé logo. Přidání loga do vašeho e-mailového podpisu také pomůže zajistit další povědomí o vaší značce.
-
Budujte loajalitu
Jak se vaše firma rozšiřuje, vaše logo bude stále více rozpoznatelné. Více lidí bude vědět, kdo jste a co děláte. Tím se vytvoří dojem, že jste jako firma spolehliví a důvěryhodní.
Pomyslete na značky, které znáte. Vezměme si například Nike, když hledáte sportovní oblečení a vidíte klasickou fajfku, kterou Nike má, tak je pravděpodobnější, že si vyberete tuto položku s tímto logem. Je to proto, že víte, jak vypadá logo a přidružujete ho ke značce, které můžete věřit.
Pokud si uděláte čas, abyste si vybudovali důvěru se svým logem, bude loajalita ke značce určitě následovat. Jakmile se lidem vaše podnikání bude líbit, tak vás budou vyhledávat dál. Je to vaše logo, které běžně lidé hledají jako první.
Význam obchodního loga
Jak můžete vidět, obchodní logo má skutečně velké výhody.
Díky logu je vaše společnost okamžitě rozeznatelná, což zlepšuje vaše marketingové úsilí. Ale tím to nekončí. Logo také pomáhá zlepšit váš vztah s vašimi klienty. Uvidí vás jako profesionálnější společnost a mohou dokonce začít budovat vztahy k vaší značce.
My z Drops Design tvoříme profesionální loga s různými styly a barevnými variacemi. Máme stovky šablon, které rádi přizpůsobíme naším klientům. Podívejte se na loga, které jsme již udělali pro naše klienty.
Facebook komentáře