Autor: Martin Kirschner.
Současná doba je hodně zaměřená na výkon. K tomu jsou vedené i děti na školách, které systém neustále zaměstnává novými úkoly, aby se z nich v budoucnu stali poslušní otroci, kteří budou v budoucnu plnit úkoly svého šéfa.
Přílišný tlak na děti může být příčinou anorexie, deprese, syndromu vyhoření, nebo naopak ADS (hyperaktivitou) již v tak útlém věku. Rodiče se chtějí zbavit odpovědnosti a proto se obracejí na rady „odborníků“, kteří těmto dětem předepíšou antidepresiva, aby tyto děti mohli v tomto systému vůbec fungovat.
Jaký však má takové počínaní následek? Rád bych proto s vámi sdílel citát z knihy „A jde se na to“, kterou napsal Micheal Morris. Citát je ze strany 126 této knihy:
Citát z knihy:
„ADS konvenční západní medicína léčí podáváním methylphenidátu, látky, která v širším smylu představuje amfetamin a odpovídá nízké dávce kokainu. Methylphenidát se nasazuje také u narkolepsie a na posílení účinků antidepresiv. Může vyvolat poškození mozku a podle informací na příbalovém letáčku také v ojedinělých případech způsobovat smrt. Preparát vyrábí švýcarská firma Novartis pod názvem Ritalin. V poslední době se jím léčilo po celém světě odhadem deset milionů dětí a mladistvých. Jen v Německu jde o 600 000 jedinců! Bude mít snad firma Novartis zájem na tom, aby byl ADS klasifikován jako syndrom nedostatečné výchovy namísto psychické nemoci? Řekl bych, že ne.
Ritalin může při pravidelném užívaní vést k šíleným představám, poruchám růstu, nechutenstvím, problémům s pletí, nespavosti, bolestem hlavy, suchu v ústech, nevolnosti, nervozitě, pocitům strachu a neklidu, dále vyvolává podrážděnost, agresi, skřípaní zubů, deprese, vnitřní zmatek, napětí, pocity závratě, třas, zakalení zraku, motání se a další jiné symptomy. Mlionům lidí se podává také pod jménem Conceta, Daytrana, Equasym, Medikinet, Metadate a v podobě různých generik. Gerald Hünter udává, že spotřeba účinné látky methylphenidátu v letech 1993 a 2008 stoupla z 34 na 1 617 kilogramů!
„Když začnete své afekty kontrolovat pomocí pilulky, pak už nejste člověk, ale robot.“ Gerald Hünter“
Navíc se Ritalin stal módní drogou mezi studenty. Řada z nich ho pije, šňupe, nebo jej dokonce užívá nitrožilně na podporu výkonu a lepšího soustředění. V Americe tento amfetamin údajně „konzumuje“ každý čtvrtý student a každý pátý profesor.
Darwinová myšlenka o zdravém konkurenčním boji má tedy dodnes těžké následky na naši společnost. Už odmalička je moderní člověk připravován na to, že se bude muset měřit s ostatními a bude muset být lepší, rychlejší, tvrdší a úspěšnější. Proto jsme nuceni jít proti přírodě i proti sobě a potlačovat své pocity – což se nám většinou daří jen pomocí drog.
„Dnešní ritalinové děti jsou budoucí dospělí s IQ 50. Jsou to oběti svých rodičů, kteří je krotí chemickou cestou a brání jim v u učení“ Zajímavé je, že Ritalin a jiná masově rozšířená antidepresiva nasazovaná spolu, nebo střídavě s ním jako Prozac (fluoxetin), Zoloft (sertralin) a Luvox (fluvoxamin) jsou od konce dvacátého století předepisována stále častěji. Ve stejné době nápadně stoupl počet střelných incidentů na školách. Pachatelé údajně delší dobu užívali jeden z výše uvedených preparátů. Otázkou je, zda k násilí vede přístup ke zbraním, nebo oficiální drogy. Obávám se, že jde o kombinaci obojího. K tomu se řadí osamělost, počítačové hry či filmy s násilnou tématikou. Všechny aspekty dohromady pak tvoří velmi výbušnou bombu.
Americký výrobce zbraní John Noveske na konci roku 2012 zveřejnil seznam, v němž jmenoval všechny mladistvé, již řádili na amerických školách. Vedle jejich jména uvedl předepsaný lék, který dotyční užívali. Všichni pachatelé byli pod vlivem léků! 4. ledna 2012 šest dní po zveřejnění seznamu, Noveske zemřel při autonehodě. Život je plný podivuhodných náhod …
Mladiství vyrůstají ve světě poznamenaném tlakem na výkon a strachem. Jejich hlavním úkolem je spolupracovat a zařadit se. Co je to za chladný a šedivý svět!? Zatímco v šedesátých a sedmdesátých letech lidé užívali drogy, aby si rozšířili vědomí, dnes je berou, aby se jako malé, nepatrné kolečko zapasovali do soukolí společnosti orientované na výkon – jinak v ní neobstojí!
Darwinova teorie, podle níž v přírodě dochází k přirozené selekci a přežijí jen ti nejschopnější, se aplikovala na svět zvířat a rostlin, dokud člověk násilně nezasáhl do přirozeného koloběhu. Na lidi se tato teorie nikdy neměla vztahovat, protože u nás není rozhodující genetická predispozice, ale jednoznačně rodina, do níž se narodíme, a její finanční a duchovní zázemí. V takovém světě se neprosazují ti nejsilnější, ale ti nejlépe chránění a podporování , již jsou členy té správné skupiny. Vědci však Darwinovu teorii přijali a neustále s ní pracují. Ve dvacátém století jim pomohla v rozvoji kultu genomu a syntetické evoluční teorie.“
Konec citace
Shrnutí
Jak říká Michael Morris ve své knize, tak celá společnost je zaměřená na výkon podle Darwinovi teorie, že nejsilnější přežije. Podle toho samozřejmě jedou globalistické elity, které vládnou světu. Ti co nejsou schopni udržet tempo, tak jsou označeni za psychicky nemocné a jsou jim doporučována antidepresiva, což jsou v podstatě státem schválené drogy. Asi nemusím vysvětlovat kdo má z toho zase profit. Nejhorší na tom je, že obětmi těchto drog jsou už i malé děti, zatímco před třiceti lety brály drogy pouze dospělí lidé.
Co když však není problém v dětech, ale v tomto systému, jak je nastavený? Pokud si mám představit ideální společnost ve které by děti mohly vyrůstat ve štěstí a harmonii, tak se podívám na indiány. Indiáni své děti sami vychovávají a učí. Vypráví jím příběhy o svých předcích, rodu a kultuře, čímž z nich vytváří sebejisté bytosti s duchovním napojením.
Naopak rodiče ze západního světa vydávají své děti systému (Matrixu), aby je učil. Z takových dětí se pak stávají pracovní otroci, bez napojení na své předky, kulturu, boha a svou rodnou zem. S takovými lidmi s IQ 50 se pak i v dospělosti dá snadno manipulovat, protože byli naučeni papouškovat to, co jim řekne nějaká autorita a neklást kritické otázky.
„Chceš-li porazit nepřítele, vychovej jeho děti.“
Facebook komentáře