Budování úzkých vazeb s klientelou – to je cesta, kterou se ubírají prakticky všechny moderní firmy. Chystáte se po ní vykročit i vy, ale není vám jasné, jak řízení vztahů se zákazníky uchopit? Zákaznicky orientovaný management neboli CRM (customer relationship management) se musí řešit komplexně a bez vhodně zvoleného procesního nástroje oslnivých výsledků nedosáhnete. Podle čeho poznáte, že jste zvolili správný software?
Je jednoduchý a organizovaný
Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla. O CRM systému to rozhodně platí. Když vsadíte na přímočarost, ušetříte spoustu drahocenného času s osvojováním komplikovaného rozhraní. V tomto směru je trefou do černého český CRM software eWay-CRM, který využívá prostředí Outlooku. Při vývoji je kladen důraz maximální přehlednost, což se v praxi projevuje velmi inteligentním a intuitivním rozvržením prvků.
Dokáže se přizpůsobit vašemu podnikání
Do vývoje CRM systému na zakázku se většině firem nevyplatí investovat. Ale ani tzv. krabicové řešení nesmí podnikání svazovat. Proto je důležité vybrat software, který se dokáže přizpůsobit. I v tomto ohledu patří mezi nejlepší zástupce své třídy eWay-CRM. Vysoká míra customizace v praxi spočívá například v možnosti integrace účetních a dalších systémů, ale samozřejmě i pokročilým nastavením uživatelského rozhraní.
Je mobilní a má offline režim
Být mobilní je v dnešní době nesmírně důležité. A proto by měl moderní CRM nabízet mobilní verzi, která umožňuje pracovat kdykoliv a kdekoliv – a to i bez internetového připojení. V případě mobilní aplikace eWay-CRM dostanete k dispozici spoustu funkcí – například navigaci ke kontaktu z databáze. Klíčové informace si zapíšete nebo namluvíte okamžitě a předejdete tím riziku, že na něco zapomenete. Až budete opět online, data se okamžitě nahrají na cloud.
Chcete si eWay-CRM vyzkoušet a udělat si na něj vlastní názor? Stáhněte si z https://www.eway-crm.com/cs/ variantu FREE nebo časově omezenou plnou verzi.
Facebook komentáře