Mateřská společnost Bud Light Anheuser-Busch oznámila plány propustit všechny bílé zaměstnance ve snaze stát se „rozmanitějšími a inkluzivnějšími“.
Nově uniklé záběry nalezené na webových stránkách společnosti ukazují, že vedoucí pracovníci se zavázali nahradit své zaměstnance zaměstnanci, kteří lépe reprezentují jejich woke ideologii.
Tato zpráva přichází v době, kdy Anheuser-Busch (AB InBev) čelí propadu prodejů po katastrofální reklamní kampani Dylana Mulvaneyho.
Kampaň vymazala miliardy z hodnoty AB InBev a vedla k tomu, že miliony zákazníků opustili společnost.
Slaynews.com píše: Ve videu jeden ze zaměstnanců AB InBev vysvětluje: „Stále máme 40 procent žen a 60 procent mužů, stále převážně běloši: takže je stále na čem pracovat.“
„Práce, kterou je třeba udělat“ evidentně znamená nahradit bílé pracovníky.
V reakci na závazek očistit pracovní sílu od nechtěných ras a pohlaví jiný zaměstnanec říká: „Mám pocit, že jsem konečně našla svůj hlas jako černoška a nejsem ochotná o něj příjít.“
Při diskusi o kampani #CheerstoDiversityAndInclusion vysvětluje Lara Laila Gärberová, evropská manažerka pro diverzitu a začleňování společnosti Anheuser-Busch:
„V AB InBev jsme chtěli zajistit, aby diverzita a inkluze byly plně integrovány do naší obchodní strategie.“
PODÍVEJTE:
Společnost Anheuser-Busch přišla o miliardy dolarů v důsledku svého rozhodnutí přijmout rozmanitost díky partnerství s Mulvaney na v současné době nechvalně známé reklamní kampani, která byla červeným hadrem pro konzervativce.
V přímém důsledku kampaně a následných bojkotů byly akcie společnosti od té doby také sníženy bankovní radou HSBC, která společnosti snížila rating.
Překlad a redakční úprava: Martin Kirschner (www.vipnoviny.cz), Zdroj: thepeoplevoice.tv
Facebook komentáře