Apple začal uživatelům blokovat výběr peněz z jejich vlastních bankovních účtů, což vyvolalo obavy, že gigant Big Tech provozuje tajný systém sociálního kreditního skóre a penalizuje uživatele, kteří nedodržují pravidla a mají nízké skóre.
Podle zpráv, krátce po spuštění služby spořicích účtů u Goldman Sachs, Apple začal přísně omezovat uživatelům přístup k penězům.
Jeden muž jménem Nathan Thacker, který žije na předměstí Atlanty, řekl The Wall Street Journal, že se neustále pokoušel převést 1 700 dolarů ze svého Apple učtu na svůj bankovní účet vedený u JPMorgan Chase, ale nepodařilo se mu to.
Naturalnews.com píše: Thacker se mnohokrát pokusil kontaktovat Goldman Sachs ohledně problému, ale bylo mu řečeno, aby počkal několik dní, než se věci vyjasní. Teprve když The Wall Street Journal zasáhl Thackerovým jménem, měl konečně na požádání přístup ke svým penězům.
Další muž jménem Kevin Smyth z Minnesoty vyjádřil podobné stížnosti, ale přímo generálnímu řediteli Applu Timu Cookovi prostřednictvím Twitteru. Zeptal se: „Bylo vaším plánem navázat partnerství s bankou, která drží jako rukojmí životní úspory lidí?“
Pan Smyth se od 16. května pokoušel převést 10 000 dolarů ze svého účtu Apple do americké banky. Když byl po dlouhém boji s Applem a Goldman Sachs konečně úspěšný, Smyth odčerpal celé své celoživotní úspory ve výši 200 000 dolarů z Apple a přesunul je zpět do American Express.
Goldman Sachs říká o blokovaní peněz u Applu že to „bylo vynikající a předčilo naše očekávání“. Na všech sociálních sítích se spořicí zákazníci Applu vztekají nad podobnými problémy s výběrem a převodem. Zdá se, že společným tématem je, že Apple a Goldman Sachs jsou více než ochotné vzít vaše peníze, ale z jakéhokoli důvodu vám je nechtějí vrátit, když o ně požádáte.
„Nenastavujte přímý vklad pomocí spořícího účtu u společnosti Apple,“ napsal jeden naštvaný zákazník. „Podle mých zkušeností ty peníze možná neuvidíte 3-4 týdny. Ať mají nikláky a desetníky a nic jiného.“
Wall Street Journal uvedl, že někteří spořicí zákazníci Applu vidí, že jejich peníze mizí po zahájení převodu, ale nikdy je nedostanou na určený bankovní účet.
Podle Goldman Sachs se s těmito „závadami“ potýká pouze „omezený“ počet zákazníků Applu, která jako obvykle poškozuje zákazníka, ale zároveň zvýhodňuje velké banky a Big Tech.
Apple nalákal lidi do podvodu tím, že jim slíbil roční výnos 4,15 procenta, což je mnohem vyšší než standardní úroková sazba nabízená mainstreamovými bankami. Návnadu podtrhli tvrzením o bezpoplatkovém bankovnictví a neomezených výběrech.
Jakmile zákazníci naletí, stane se z toho bitva a čekání na to, jak dostat své peníze zpět od těchto lichvářských predátorů. Apple a Goldman Sachs, jak se ukázalo, jsou dvě z nejhorších a nenasytných korporací na planetě.
Mluvčí Goldman Sachs ve svém prohlášení pohoršil veřejnost tím, že trval na tom, že vše jede nejen hladce, ale také mnohem lépe, než kdy manažeři korporací mohli očekávat.
„Reakce zákazníků na nový spořicí účet pro uživatele Apple Card byla vynikající a předčila naše očekávání,“ řekl mluvčí. „Zatímco velká většina zákazníků nevidí žádné zpoždění při převodu svých prostředků, v omezeném počtu případů může uživatel zaznamenat zpoždění převodu kvůli zavedeným procesům, které mají pomoci chránit jeho účty.“
„I když nebudeme komentovat konkrétní interakce se zákazníky, bereme naši povinnost chránit vklady našich zákazníků velmi vážně a pracujeme na vytvoření rovnováhy mezi bezproblémovou zákaznickou zkušeností a touto ochranou.“
Překlad: Martin Kirschner (www.vipnoviny.cz), Zdroj: thepeoplevoice.tv
Facebook komentáře