Martin Kirschner.
Na internetu existují různé webové stránky, které nabízejí slevové kupóny. Ovšem ani zdaleka se nemůžou srovnávat s největším slevovým serverem slevovykupon.net, který má největší nabídku slevových kupónů v ČR a do toho nabízí i další portfolio výhodných nabídek známých českých firem.
To co já především na tomto serveru oceňuji, je to, že si můžu nechat zasílat vzorky zdarma a testovat tak nejrůznější produkty. Zdarma si od různých firem můžu nechat zaslat i tištěné katalogy s nabídkami, což oceňuji, protože pracuji na počítači a nemám ještě čas si na internetu pročítat nabídky různých firem.
Někdy na tomto serveru naleznu i bombastické nabídky, kdy nějaká firma prodává produkt, jehož sleva je někdy vyšší, než je velkoobchodní sleva v nějakém velkoobchodě. Spousta firem, zvlášť v dnešní době, dělá takzvané výprodeje, kdy se potřebují zbavit přeplněných skladů zboží z důvodu snížené poptávky související s koronavirem.
Jindy když si například chci koupit kvalitní zubní pastu bez fluoridu, tak narazím na nabídku, kde nějaká firma nabízí zubní pastu s kartáčkem zdarma. Nakoupím tedy deset zubních past a získám tím zdarma i deset zubních kartáčků, takže si pak celý rok nemusím dělat starost s nákupem dentální hygieny a ještě při tom ušetřím spoustu peněz.
Ti soutěživí zase můžou zkusit zúčastnit se online soutěže, kde můžete vyhrát zajímavé ceny. Divili byste se, kolik lidí se doslova živí tím, že se pravidelně účastní online soutěží. Spousta firem to má z marketingového hlediska uděláno tak, že i když nevyhrajete hlavní cenu, tak dostanete alespoň nějakou cenu útěchy, takže zase můžete někde ušetřit, nebo získat jinou výhodnou nabídku. Firmy si tak budují vztah se svými zákazníky.
Myslím, že firmy, které takto nabízejí produkty formou kuponů, slev, soutěží, dárků a vzorků zdarma na tom paradoxně velmi ušetří. Podle nejnovějších marketingových studií se totiž nejlépe šíří informace o nějakém produktu tím, že nabízíte slevové kupóny, nebo vzorky zdarma.
Dávno totiž již nefunguje starý marketing formou PPC, nebo Facebook reklamy, kdy firmy v podstatě lidem přímo říkaly, ať si něco koupí. Trh je to totiž velký a lidé mají z čeho vybírat. Vždy je proto dobré, když firma dá nějakou ochutnávku lidem zdarma, či ve slevě, protože jak se již mnohokrát ukázalo, tak dávání aktivuje cestu k bohatství a vytváří vztahy mezi firmou a zákazníky.
Slevovykupon.cz je úžasná marketingová platforma pro firmy a podnikatele, a zároveň je fér pro lidi, kteří chtějí ušetřit, nebo dokonce získat produkty a vzorky zdarma. Myslím, že marketing dělaný formou slev a dárků má budoucnost.
Facebook komentáře